Darmowa dostawa od 40,00 zł

OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA

  • Opaska debiutant białe kropki
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA
red-whitered-whiteflagabiałe kropki
5,79 zł
/ szt.
Bezpieczne zakupy dzięki SSL
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Darmowa dostawa od 40,00 zł
Masz pytania?
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Kod produktu
30227
Długość paska
77 cm
Szerokość
max. 7 cm
Kolor przedmiotu
czarny
Materiał
tkanina
Inne szczegóły
drucik w środku

Opinie o OPASKA DO WŁOSÓW czarna PIN UP kropki KOKARDA

4.93
Liczba wystawionych opinii: 14
5
13
4
1
3
0
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Produkt w bardzo dobrej jakości. Tani, a zarazem praktyczny. Wykonany z miłego materiału, z drucikiem w środku, dzięki, któremu możliwe jest dopasowanie opaski do obwodu głowy. Polecam!
2021-09-17
DOMINIKA, Gąsiorowice
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Opaska ma żywe kolory i posiada solidny drucik, dzięki któremu dostosujemy opaskę do głowy. Opaska się nie zsuwa.
2021-07-29
Kinga, Biała Podlaska
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Super opaska, w środku drut, można fajnie umocować na włosach i nie uciska.
2021-06-08
Magdalena, Poraj
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Super
2020-08-29
Edyta, Zielona Góra
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Super
2020-08-29
Edyta, Zielona Góra
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Super opaska do wlosow. Dobrze sie trzyma na glowie . polecam
2020-08-24
Agata, Gryfino
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
mega fajna opaska, wyglada identycznie jak na fotkach, polecam !!!
2020-08-19
Anna, Cieszyn
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
2020-07-23
Wiktoria, Bolechowo-osiedle
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
2020-07-21
Karolina, Głogów
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
4/5
Trochę za słabe ale ok ;)
2020-07-19
Wioletta, Nowy Sącz
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
2020-07-15
Ewa, Poznan
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
2020-06-29
Ewa, Wolsztyn
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
2020-06-25
Michalina, Dąbrowa Górnicza
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Wszystko OK
2020-06-20
Katarzyna, Warszawa
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Zaufane Opinie IdoSell
4.80 / 5.00 1273 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-10-11
Szybka dostawa, produkty zgodne z zamówieniem, wyglądają tak samo jak na zdjęciu, dobra jakość
2020-10-17
Bardzo szybka i sprawna wysyłka z której jestem bardzo zadowolony
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel